Întrebări frecvente 💠 eleni.ro magazin online cu bijuterii din argint

Ce se întamplă când am găsit un produs care îmi place dar nu este pe stoc?

Din păcate, unele produse vor fi eliminate complet de pe site dacă stocul se va epuiza. Insa, dacă vei suna la numărul nostru de telefon 0746993371 iar unul dintre operatorii noștri va putea să-ți confirme statutul produsului. Te rog sa retii ca operatorii noștri nu-ți vor putea spune data exacta la care un articol va reveni in stoc, dar iti vor putea oferi o data estimativă.

Am nevoie de mai multe informații despre un produs

Pe pagina web includem cat mai multe informații despre un produs. De obicei, informațiile mai detaliate pot fi oferite prin e-mail sau prin telefon, clienților care le solicita. Te rog sa nu uiti sa mentionezi numele și codul produsului despre care vrei sa afli mai multe informații. Unul dintre operatorii noștri îți va răspunde la întrebări, cât mai repede posibil.

Întrebări despre comanda

Pot să-mi schimb comanda?

Odată ce comanda ta a fost confirmată, poate fi schimbată doar înainte de a fi expediata.

Pot sa-mi anulez comanda?

Odată ce comanda ta a fost confirmată, poate fi anulata doar înainte de a fi expediata.

Comanda mea este, de fapt, un cadou pentru cineva. Pot să-i adaug un mesaj?

Da, clientii care cumpara bijuterii pentru a le oferi cadou cuiva, au posibilitatea sa adauge un mesaj. Acest serviciu este taxat suplimentar. Articolele pot fi trimite care destinatarul dorit. Factura nu nu va fi inclusă în colet, o veti primi doar dumneavoastra pe email. Aici găsiți mai multe detalii.

Cum va fi impachetata comanda mea?

Fiecare articol comandat de pe site-ul nostru, este trimis într-o cutie de cadou gratuita, fara costuri suplimentare.

Cand va fi livrata comanda mea?

Livrare standard

Ne propunem sa livram comenzile în termen de 2-3 zile lucrătoare, dar în perioadele aglomerate (perioada Crăciunului) timpul de livrare ar putea fi puțin mai lung. Din păcate nu putem garanta o data de livrare specifica. Dacă comanda ta trebuie sa ajungă la o anumită data, îți sugerez sa folosești serviciul de “livrare a doua zi”.

Odată ce statusul comenzii tale este “expediata” te rog sa fii constient ca ar putea dura 3 zile pana ar ajunge la tine.

Întrebări despre returul produsului

Cum returnez un produs?

Dacă nu ești 100% multumit de achizitia facuta, returnează produsul exact cum l-ai primit, în termen de 14 de zile lucrătoare. Vei primi banii înapoi sau vei putea opta pentru un al produs.

Articolul pe care l-am comandat este defect

Dacă un articol pe care l-ai primit pare sa fie defect, te rog sa iei legatura cu colegii noștri, mentionand numărul comenzii, numele, adresa și numărul tău de telefon. De asemenea, va trebui sa furnizeze detalii despre problema produsului. Vom încerca sa solutionam solicitarea ta cat mai curand posibil.

Am primit un alt articol, nu pe cel comandat

Dacă articolul pe care l-ai primit nu este cel pe care l-ai comandat inițial, te rog sa contactezi echipa de asistență, mentionand numărul comenzii, numele și adresa ta, detaliile produsului, motivul returului și dacă vrei sa ți se ramburseze banii sau sa ți se schimbe produsul. Îți vom oferi apoi informațiile necesare pentru returnarea produsului.

Cat va dura până îmi voi primi banii înapoi?

Banii vor fi rambursati intr-un cont furnizat de dumneavoastra. Înainte de a ne contacta, te rog sa ții cont de următoarele:

  • Acorda-ne o zi de la primirea returului pentru a procesa rambursarea.
  • Odată ce rambursarea a fost procesata, așteaptă 3 zile lucrătoare pentru ca banii să ajungă în cont.

Te rog sa ții cont de faptul ca solicitările de rambursare și schimbare a produselor pot dura pana la 5 zile lucrătoare de la data înregistrării.

O parte din comanda mea lipsește

Dacă ai primit comanda, dar îți lipsește un articol, te rog sa contactezi echipa de asistență și sa mentionezi numărul comenzii și articolul lipsa pentru a putea descoperi problema.

Trebuie sa platesc returul coletului?

Pentru comenzile livrate în țara nu se plătește nicio taxa de retur, însă pentru comenzile livrare în afara țării, clientul trebuie sa plateasca returul.

De ce nu mi s-a rambursat taxa de livrare?

Taxa de livrare (costul pe care l-ai plătit inițial pentru a ți se livra comanda) nu este rambursabila.

Puteți confirma ca ați primit returul meu?

Dacă ne soliciti în mod specific să te contactam atunci cand primim coletul vom face acest lucru cu plăcere. Te rog sa retii ca, de obicei, procesam schimbul în termen de o zi lucrătoare de la primirea returului, așa ca am fi recunoscatori daca ne-ai acorda timpul necesar.

Dacă ne-ai returnat coletul în urma cu cel puțin 7 zile lucrătoare, te rog sa ne contactezi și te vom ajuta cu plăcere.

Intrebari generale

Va pot contacta telefonic?

Desigur. Ne poti contacta la numărul de telefon 0746993371. Liniile noaste telefonice sunt deschise de la 8:00 pana la 18:00 de luni pana vineri. Unul dintre operatorii noștri va fi bucuros sa-ti răspunda la toate întrebările.

Vindeti en-gros?

Pentru întrebări legate de vanzarea en-gros contacteaza-ne la adresa de mail: contact[@]eleni.ro sau apeleaza-ne la numărul de telefon afișat mai sus. Unul dintre operatorii noștri va fi bucuros sa-ti răspundă la întrebări.